ازدواج

ازدواج

وبلاگی پیرامون مشکلات جنسی
ازدواج

ازدواج

وبلاگی پیرامون مشکلات جنسی

با همسرت مهربان باش


http://cdn.akairan.com/akairan/aroosi/images/img/pishniaz01f02.jpgیکی از موارد بسیار مهمی که درزندگی مشترک موثر است چگونگی گفتگو در زندگی است .

 متآسفانه بسیاری از ما نسبت به غریبه ها مودب تر هستیم تا نسبت به نزدیکان. در صورتی که از ضروری ترین موقعیت هایی که باید در آن ادب و احترام شخص مقابل رعایت شود، زندگی مشترک است البته ادب واحترام را نباید هم پایه ی چاپلوسی و تملق قرار داد و چاپلوسی را نیز نباید برابر با احترام گماشت.به همسرتان به راحتی  بگوییدچه کاری میتوانید انجام دهید و چه کاری از عهده شما بر نمی آید.

حرف هایتان را به راحتی بگویید وقتی ناراحت هستید بگویید من از این مضوع ناراحتم هستم و به آن موضوع ابراز نارحتی کنید نه به آن شخص و به عبارتی به مشکل حمله کنید نه به شخص حمله ور شویدو اگر خوشحالید بگویید به خاطر فلان کار من بسیار از شما راضی ام و خوشحالم . از کارهایی که همسرتان انجام می دهد تشکر کنید و احساسات خود را به زبان بیاورید از جملات عاطفی نظیر (دوستت دارم ) ویا عبارات دیگر بسیار استفاده کنید . همواره رفتاری موزون و باوقار باشید، متانت را از دست ندهید هنگامی که اشتباه کردید حتما"بگویید من اشتباه کردم و تو درست میگویی . وقتی با همسرتان با عشق و علاقه حرف میزنید چشمهایتان را به چشم هایش بدوزید وبا شور و شعف به صحبتهایش گوش کنید تبسم را ازیاد نبرید  تبسم جرقه عشق ودوستی است اگر به همسترتان احترام بگذارید او نیز شما را محترم شمرده و هرگز کوچکترین اجازه بی ادبی را نمیدهد

فردی که به همسرش علاقه دارد دوست ندارد او را ناراحت کند هرگز بر سرش فریاد نمی زند، او را تحقیر نمی کند


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد